
Accountancy
Een onderneming uitbouwen en organiseren is vaak een uitdaging. Als bedrijfsleider zijn er verschillende zaken die u onder controle moet houden alsook verschillende relaties die u moet beheren. Al deze zaken zorgen ervoor dat u als bedrijfsleider minder tijd heeft om bezig te zijn met de echte core business.
Onze accountancy afdeling zorgt ervoor dat u op elk ogenblik toch inzicht behoudt in uw cijfers. Onze medewerkers helpen u zowel bij herhalende als specifieke opdrachten, tot en met de volledige ondersteuning van uw financiële administratie.
Herhalende diensten, assistentie en advies
- Het voeren van uw boekhouding volgens de wettelijke verplichtingen en dagelijkse fiscaliteit ( btw- en andere aangiften, voorafbetalingen, ...)
- Het opstellen van de jaarrekening en andere verplichte documenten
- Het opstellen van verslagen van de algemene vergadering en de bestuursorganen
- Het verzorgen van publicaties in het Belgisch staatsblad
- Het bespreken van optimalisaties inzake vennootschapsbelasting, BTW e.a.
- Aangepaste rapporteringen volgens uw vraag
- Bespreking en analyse van de resultaten
Bijzondere opdrachten
- Het opstellen van een financieel plan voor de oprichting van een vennootschap of voor de aanvraag van een financiering
- Begeleiding bij het gebruik van software boekhoudpakketten
- Het opmaken van noodzakelijk expertiseverslagen of attesten
- Vertegenwoordiging van een vennoot in zijn individueel controlerecht
- Begeleiden van omzettingen, fusies, splitsingen of vereffeningen
- Waardebepalingen
Meer informatie kan u tevens terugvinden op de website van het Instituut der Accountants & Belastingconsulenten.